שר המשפטים יריב לוין תקף היום (חמישי) את מעצרו של יונתן אוריך, זאת בעקבות התפתחות החקירה והחשדות נגדו בפרשת "קטארגייט". בדבריו גינה את החלטת המשטרה ומערכת אכיפת החוק.
"כל אדם הגון שואל את עצמו – איך ייתכן שדווקא ביום האחרון שבו מסתיים מעצר הבית של יונתן אוריך, פתאום נזכרים שצריך לעצור אותו במעצר מלא?" אמר לוין. "זהו שיא נוסף בשימוש לרעה שעושים ראשי מערכת אכיפת החוק בסמכויות שהן הרגישות ביותר שיש בידי מערכת שלטונית כלשהי".
לטענתו, "אכיפה בררנית מפרקת כל אמון במוסדות השלטון ואת החברה כולה. הגיע הזמן שרשויות האכיפה יפנו את משאביהן למעצר המסיתים לרצח ראש הממשלה, במקום לעסוק במסע רדיפה בלתי פוסק אחריו ואחרי מי שנמצא בסביבתו, והכל כדי להחליף את השלטון בדרך לא דמוקרטית".

כאמור, הבוקר דווח כי המשטרה עצרה שוב במהלך הלילה את יועצו של ראש הממשלה, דקות ספורות לפני שחרורו ממעצר הבית. על פי הדיווח בחדשות 12, אוריך הגיע ממעצר בית לחקירה לפני סיום תקופת המעצר שלו, אך במהלכה הודיעו לו כי הוא עצור.
לפי הפרסום של עמית סגל, אישתו של אוריך התבקשה להגיע לאסוף אותו בשעה 20:00 בערב. היא הגיע עם בתם התינוקת, ולאחר שעות של עיכובים הודיעה לה המשטרה שהחקירה הסתיימה – אך הוא נעצר שוב למעצר מלא. מקורביו של אוריך טוענים לרדיפה וכי לא עלו נושאים חדשים בחקירה. מהמשטרה לא נמסרה תגובה.





תגובות
השיקוץ בהיכל , המתקרא נתניהו , צריך ללכת ויש לכך סיבות רבות מספור .... 2000 חללים , 17000 פצועים , אלפי מפונים , צפון הרוס , דרום שרוף , אף משרד ממשלתי לא מתפקד , לשכה מלאה סוכנים קטארים , ועוד לא דברנו על מצבו הבריאותי והמנטלי , מי לא זוכר את השם של בנו ? מי ? כל נושא כזה מחייב את התפטרותו ...
אפס מאופס היא מחמאה ביחס לזוחל הנתעב הזה
מה עם תלונה לוין סחטו אותך ?
נתניהו תתפטר