חדשות

צבי יחזקאלי מזהיר: "זה מצב לא טוב לישראל"

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי, התייחס למצב של ישראל מול איראן והחות'ים ולהצהרה הדרמטית של טראמפ וטען: "מצב לא טוב לישראל"

צבי יחזקאלי מזהיר: "זה מצב לא טוב לישראל"
צילום: (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי, התייחס להצהרת טראמפ בה הוא הודיע כי ארה"ב מפסיקה לירות על החות'ים, וטען כי מדובר במעשה עם השלכות שליליות על ישראל.

יחזקאלי פתח ואמר: "התקיפות של האמריקאים היו משמעותיות, אבל כנראה לא מספיקות. אם טראמפ אומר את מה שהוא אמר, אז כנראה לזה מה שחתרו האמריקאים, להסכם של שקט תמורת שקט. אינני יודע לפענח יותר, אבל אם האמריקאים הפסיקו את המתקפות, בעצם אנחנו בבעיה, אנחנו לבד מול החות'ים".

עוד הוא הוסיף: "האמריקנים תוקפים שם כמעט חודשיים באופן משמעותי ולא נגעו בנמל התעופה".

חדשות סרוגים

בעניין ההשלכות על ישראל, אמר: "טראמפ מדבר על איזו הודעה חשובה שתהיה. אני מאוד מקווה בסתר לבי שזה לא הסכם חדש עם האיראנים כי אז בכלל אנחנו בבעיה. מהימים ויותר של טראמפ אנחנו רואים שהוא לא נושא ונותן גדול במזרח התיכון. אם החות'ים עכשיו השיגו שקט עם האמריקאים זה הישג גדול מבחינתם. זה שקט תמורת שקט. הם יחזרו להתחמש ועוד להתקוטט איתנו בלי שישלמו את המחיר. בהחלט מצב לא טוב לישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

25
21
א
07.05.25

טראמפ אמר שאם החותים יירו על ישראל"נדבר על זה טראמפ אמר שאם החותים יירו על ישראל,"נדבר על זה".