חדשות

בעקבות זיהוי שווא: אזעקות נשמעו בעוטף עזה

לראשונה מזה שבועיים, אזעקות צבע אדום נשמעו בנתיב העשרה בעוטף עזה. בצה"ל עדכנו כי ההתראות הופעלו בעקבות זיהוי שווא

בעקבות זיהוי שווא: אזעקות נשמעו בעוטף עזה
צילום: (צילום: אייל מרגולין/פלאש90)

אזעקת צבע אדום נשמעה כעת (שלישי) בנתיב העשרה שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בבדיקה – ובהמשך נאמר כי מדובר בזיהוי שווא.

זו הפעם הראשונה שבה נשמעו אזעקות ביישובי עוטף עזה מזה שבועיים. הפעם הקודמת שבה הופעלו ההתראות באזור היה ב-22 באפריל, כשנשמעו אזעקות בשדרות ואיבים. בדומה להיום, גם אז נאמר כי מדובר בהתראת שווא.

הפעם האחרונה שבה רקטה שוגרה מרצועת עזה לעבר ישראל היה ב-13 באפריל, כאשר אזעקות נשמעו במרחב רעים שבעוטף. בצה"ל אמרו כי חיל האוויר יירט שיגור אחד שחצה משטח הרצועה, כשלא היו נפגעים בגוף או נזק באירוע.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אזרח
06.05.25

האם הלוחמה האלקטרונית הסינית.שהגיע למצריים מנסה לשבש את מערכות ההגנה הישראליות?