אזעקת צבע אדום נשמעה כעת (שלישי) בנתיב העשרה שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בבדיקה – ובהמשך נאמר כי מדובר בזיהוי שווא.
זו הפעם הראשונה שבה נשמעו אזעקות ביישובי עוטף עזה מזה שבועיים. הפעם הקודמת שבה הופעלו ההתראות באזור היה ב-22 באפריל, כשנשמעו אזעקות בשדרות ואיבים. בדומה להיום, גם אז נאמר כי מדובר בהתראת שווא.
הפעם האחרונה שבה רקטה שוגרה מרצועת עזה לעבר ישראל היה ב-13 באפריל, כאשר אזעקות נשמעו במרחב רעים שבעוטף. בצה"ל אמרו כי חיל האוויר יירט שיגור אחד שחצה משטח הרצועה, כשלא היו נפגעים בגוף או נזק באירוע.





תגובות
האם הלוחמה האלקטרונית הסינית.שהגיע למצריים מנסה לשבש את מערכות ההגנה הישראליות?