חדשות

כוננות שיא: ישראל נערכת לתקיפה באיראן

השר וחבר הקבינט הביטחוני, יואב קיש, אומר כי החות'ים חצו את הגבול וכי ישראל תגבה מחיר מאיראן: "נפגע להם בעולם התעופה"

((צילום: Mohasseyn / שאטרסטוק))

השר וחבר הקבינט הביטחוני, יואב קיש, אומר כי החות'ים חצו את הגבול וכי ישראל תגבה מחיר מאיראן.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר קיש: "האירוע מול החות'ים מתנהל ע"י האמריקאים ואנחנו מתואמים איתם. אבל בסוף ראש הנחש זה איראן".

לדבריו: "לא יכול להיות שפוגעים לנו פה בתעופה הבינלאומית ולא פוגעים להם בתעופה הבינלאומית. זה בהחלט אופציה שנשקלת".

"אנחנו לא נעבור על זה בשתיקה, ניתן מענה משמעותי למה שקרה כאן, ונכון לא לדבר יותר מדי אלא לעשות", חתם קיש.

יואב קיש
יואב קיש| צילום: מתוך ערוץ כנסת

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

36 תגובות
28
העין
05.05.25

אני בשוק לאט לאט הממשלה / צה"ל לומדים ערבית עד עכשיו רק דיבורים ולא עושים כלום ₪₪₪₪ חיבים להבין שערבים מבינים רק כוח ועוצמה חורבן והרס מוחלט אין באמצה או לייד עד הסוף בכל הכוח ××××××× למעשה עזה כבר היתה צריכה להיות ארגז חול ממזמן ומעל מיליון מחבלים מתים !!! ##### וכמובן אירן כול מתקן גרעיני וכל בסיס חייב להיות מושמד !!!

הצטרפו אלינו