בעקבות נפילת הטיל הבליסטי היום (ראשון) בנתב"ג, במערכת הביטחון שוקלים לתקוף בתימן. בשעות הצהריים ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים דיון טלפוני בנושא תימן, ובשעה 19:00 הקבינט צפוי להתכנס בנושא הרחבת הלחימה בעזה.
נזכיר כי מוקדם יותר היום, נפל טיל בליסטי ששוגר מתימן בנתב"ג וגרם לנזק רב. 8 אנשים נפצעו במצב קל עד בינוני וחלקם פונו לבית החולים.
בעקבות נפילת הטיל, חברות תעופה זרות רבות שרק חזרו לטוס לישראל, מודיעות על ביטול הטיסות לארץ.
עוד באותו נושא
גל ביטולים: חברות תעופה מפסיקות את הטיסות לישראלחדשות סרוגים






תגובות
איומי סרק מיותרים. רוצים לעשות, תעשו אל תדברו. לכוחות הביטחון אמורות להיות יכולות, ואם אין אז ליצור אותן, שישמידו לחלוטין את השלטון החות'י. לעת עתה הם לא מתרשמים מהאמריקאים ולא מהבריטים.
אכן נכון. נמאסה הברברת. נשמע כמו "...תחזיקו אותי שאני לא ארביץ להם..."
נו באמת מה אנחנו כבר יכולים לעשות שהאמריקנים לא עושים??? ומה על נהצהרות של ישראל כ"ץ ונתניהו שכל תקיפה מתימן תיענה בתקיפה משמעותית באיראן????
When u need to shoot, shoot. Don't talk