חדשות

מועצה אזורית הר חברון: "לא נשתף פעולה עם השביתה"

מועצה אזורית הר חברון החליטה לקיים לימודים כרגיל למרות השביתה המתקיימת מהמועצה נמסר: "בזכות האחריות של צוותי החינוך בהר חברון לחוסן ילדנו בתקופת מלחמה הצלחנו לפתוח הבוקר את המסגרות כרגיל"

מועצה אזורית הר חברון: "לא נשתף פעולה עם השביתה"
צילום: (צילום: חיים גולדברג / פלאש90)

מועצה אזורית הר חברון החליטה לקיים לימודים כרגיל למרות השביתה המתקיימת היום (ראשון), מהמועצה נמסר: "בזכות האחריות של צוותי החינוך בהר חברון לחוסן ילדנו בתקופת מלחמה הצלחנו לפתוח הבוקר את המסגרות כרגיל, אנחנו מעריכים ומוקירים אותם על כך".

אלירם אזולאי ראש המועצה האזורית הר חברון פנה לצוותי החינוך: "אני מבין ושותף לרגשות התסכול שלכם ועומד לצידכם במאבק הצודק הזה. כלל עובדי המגזר הציבורי שותפים בו וכמובן גם עובדי המועצה בתוכם שותפים כבר מס חודשים לקיצוץ הרוחבי".

"תפקידכם בעל חשיבות משמעותית בכל עת אך במיוחד בימים אלו בהם המציאות הביטחונית מורכבת במיוחד ומשפחות רבות מגויסות בהר חברון. הלילה ומחר צפויים לצאת אלפי צווי 8 למשרתי המילואים ורבים רבים מהם בהר חברון, שכידוע נמצאת גבוה ברשימת המילואים במועצות ובערים".

"לכן מתוך דאגה לביטחון הילדים, ליצירת שגרה שמחזקת את החוסן של העורף, אתם בודאי מבינים את הצורך ההכרחי בנוכחות הילדים במסגרות החינוך דוקא עכשיו. אני קורא לכם ומבקש מכם להיות שותפים בשליחות הזו שלא נרפה חלילה את המאמץ המלחמתי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
8
כת הפדופילים בחברון
04.05.25

בטח חשוב בכת הפדופילים בחברון לא לשחרר את הילדים, חינוך רע פוגע ומתעלל בילדים,איזה חוסן פגיעה נפשית בהם