
פיצוץ המנהרה ברפיח. פרטים נוספים על התקרית מעלים סימני שאלה על ההחלטה של הלוחמים להיכנס למנהרה בתל סולטאן.
לפי תחקיר ראשוני עולה כי לוחמי יחידת יהל״ם זיהו שני מחבלים שנכנסו למבנה בשכונת תל סולטאן ברפיח, ונכנסו בעקבותיהם. במהלך הסריקה התגלה פיר מנהרה.
מסיבה שאינה ברורה החליטו הלוחמים להיכנס ולחקור את הפיר מקרוב וכשהם התקרבו למנהרה, המבנה התפוצץ כשהוא הורג 2 לוחמים ופוצע עוד ארבעה.
הלב כואב ושבור. ביבי ,אם אתה לא מסיים העבודה עכשיו עם הגיוס הנ"ל וכאשר ממשל טרמפ נותן לך יד חופשית ,אז אתה חייב לעוף לביתך.