
ראש הממשלה בנימין נתניהו היא אמור לערוך ביקור באזרבייג'אן, אך בעקבות ההסלמה בסוריה ולקראת ההסלמה הצפויה בעזה, לשכתו הודיעה על דחיית טיסתו.
בהודעת הלשכה נכתב: "לאור התפתחויות בגזרת עזה ובסוריה, ובשל לו"ז מדיני-ביטחוני צפוף, ראש הממשלה נתניהו החליט לדחות את ביקורו באזרבייג׳ן למועד אחר".
"ראש הממשלה מודה לנשיא אלייב על הזמנתו, ומעריך את היחסים החמים בין שתי המדינות", לשון ההודעה.
באמת תודה שהוא ביטל את נסיעתו לאזרבייג'אן