חדשות

אירוע בטחוני חמור ברצועת עזה

כוח של יחידת יהל"ם יצא מהרצועה - ושכח מאחור לוחם, שנותר לבדו בשטח האויב במשך קרוב לשעה. הוא חבר לכוח גולני וצעק "צה"ל" מחשש שיפתחו עליו באש

לוחמים בעזה (דובר צה"ל)
לוחמים בעזה (דובר צה"ל) | צילום: לוחמים בעזה (דובר צה"ל)

אירוע בטחוני חמור ברצועת עזה. על פי הדיווח של עיתונאי חדשות 13, אור הלר, במסגרת הפעילות הקרקעית בדרום רצועת עזה, כוח של יחידת יהל"ם יצא מהרצועה – ושכח מאחור לוחם, שנותר לבדו בשטח האויב במשך קרוב לשעה.

על פי הדיווח, לאחר כשעה, הלוחם חבר לכוח גולני שנמצא באזור, לאחר שהלך לכיוונם וצעק "צה"ל" כדי שלא יפתחו לעברו באש.

36a44ec4-594f-4c86-9aae-ab9fc7d4e7f3
36a44ec4-594f-4c86-9aae-ab9fc7d4e7f3| צילום: תיעוד מפעילות צה"ל ברצועת עזה (דובר צה"ל)

מדובר צה"ל נמסר: "ביום ג', כוח צה"ל שפעל בדרום רצועת עזה בקרבת הגבול עם ישראל, יצא משטח הרצועה לאחר סיום פעילות מבצעית. במהלך חזרתו לשטח הארץ לוחם צה"ל נשאר בשטח רצועת עזה לבדו כ-40 דקות. הלוחם הגיע למרחב בו שהו כוחות צה״ל נוספים וחבר אליהם. מדובר באירוע חמור המצוי בתחקיר ממנו יופקו הלקחים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

28
21
רוני
03.05.25

מעולה למה זה צריך להגיע לכותרות ? האויב רק מחכה "למטעמים " לדעתי אץכן לדווח אבל לא לעתנות