
ינון מגל עורר היום (רביעי) סערה ברשת, לאחר שכתב כי "הפלסטינים זה כמו אחים לנשק: מציתים אש ומציעים עזרה". ברשת תקפו אותו על כך וטענו כי הוא מסית.
אחת הגולשות כתבה: "השוואה מיותרת ליום זה", גולש נוסף כתב: "יום הזיכרון י'אפס, אם היה פה מישהו שמנהל את המדינה, היו משתלטים על האש הזו".
"אחים לנשק" בתגובה למהומה בטקס הישראלי-פלסטיני
ציוץ זה של ינון מגיע לאחר שברשתות החברתיות בערבית, קראו הפלסטינים לערבים לצאת ולהבעיר אש בכל הארץ. נזכיר כי כעת יש חשד שמדובר בהצתה ונעצרו 3 חשודים במרחב ירושלים.
ינון טעה בהשוואה,מפני שהזומבים החלאתיים שקוראים לעצמם "אחים לנשק" הם גיס חמישי וזה יותר מסוכן מאוייב מבחוץ