בטקס יום הזיכרון שהתקיים היום (רביעי) בבית העלמין בקריית שאול, מהומה פרצה כאשר משפחות שכולות תקפו את השר אבי דיכטר. במקביל, עימותים פרצו בין מספר משפחות כאשר חלקן קראו לקדם עסקה והחלק השני ביקשו לשמור את היום לנופלים.
אחת המפגינות צעקה לדיכטר: "פחדן, אתה הורג את כולם", בני משפחות אחרות השיבו: "יש לכם את כל השנה, למה לצעוק עכשיו?"
עוד באותו נושא
בהלה בטקס יום הזיכרון בכיכר הבימה בתל אביבחדשות סרוגים






תגובות
אני יכול להבין משפחות כאלו ,אבל אני לא מסכים איתם
הייתי שם. מדובר במיעוט קולני ומאורגן של אנשים שהפוליטיקה חשובה להם גם במחיר פגיעה במשפחות שכולות (אל תדאגו גם במחנה השני יש כאלה).
דכטר...פחדן בן פחדן
לו הייתם עוברים מה שדיכטר עבר לא הייתם פולטים את השטות הזו!!!
ממשלת רשעים ערלי לב. כל אחד ואחת שהם חלק מהממשלה הרעה הכושלת והבזויה הזו יזכר לדראון
לא הממשלה ערלי לב. יש משפחות מסוימות של חטופים ערלי מוח...ככל שתשתוללו החמאס לא יחזיר את החטופים...תנו לממשלה לעבוד!!!