עיתונאי גלי צה"ל לשעבר, ברק בטש, מצטרף לערוץ החדשות i24NEWS. בטש ישמש ככתב חוץ, אותו תפקיד בו שימש במשך שנתיים בגל"צ.
בטש כתב: "שמח לעדכן שמתחיל החל מהיום לשמש ככתב החוץ של ערוץ i24news. עדכונים, דיווחים וסיפורים מעניינים מהעולם יעלו גם כאן ערוץ 15 בשלט".
בשבוע שעבר הודיע בטש על עזיבתו את גל"צ: "אחרי יותר משנתיים, השבוע סיימתי את תפקידי ככתב חוץ בגלי צה"ל. מודה על הזכות לעשות, לייצר ולהתפרע. ניפגש בקרוב, אמנם לא ברדיו אבל יש למה לצפות".
נווה דרומי ושרון גל..היחידים הכי חדים שם.