האלימות במגזר הערבי

שני עבריינים ערבים פתחו באש לעבר שוטרים וחוסלו

כוח של המשטרה ומג"ב עסק בפעילות ממוקדת באכסאל, עבריינים פתחו באש לעבר השוטרים ובחילופי האש חוסלו שניים והשלישי נפצע. שוטר אחד נפצע קשה

((צילום ארכיון: אבשלום ששוני/פלאש90))

האלימות במגזר הערבי. עבריינים ערבים פתחו באש לעבר שוטרים שהיו בפעילות מבצעית בעיר אכסאל ליד נצרת. השוטרים השיבו באש חיסלו שניים והשלישי נפצע. שוטר אחד נפצע קשה במהלך חילופי הירי.

העבריינים שחוסלו הם בסביבות גיל 25, כך גם השוטר והעבריים שנפצע.

מהמשטרה נמסר: "במהלך פעילות מבצעית ממוקדת באכסאל שבצפון, שבוצעה הערב על ידי שוטרי יאחב״ל להב 433 יחד עם לוחמי החטיבה הטקטית במג״ב ולוחמי המשמר הלאומי לסיכול פעילות עבריינית מתוכננת, נפתחה אש לעבר הכח המשטרתי, אשר הגיב בירי.

כתוצאה נפצע שוטר באופן קשה (עפ״י גורמי רפואה), נפצע גורם עברייני ונקבע מותם של שני גורמים עברייניים".

פרמדיק מד"א מוחמד חבשי, סיפר: "הגענו למקום וראינו 4 נפגעים, 2 מהם היו מחוסרי הכרה, ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. 2 פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם קשה."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
2
אאיאלי
26.04.25

יישר כוח למדטרת ישרטל דמתחילה להכנס בעבריינים הערבים וזה רק בגלל השר בן גביר שלא מוכן שישחקו איתו התחיל עם האסירים ועכשיו עבר לערים המשך כך השר בן גביר

הצטרפו אלינו