חדשות

לפיד מאחל רפואה שלמה לבנט: "עם ישראל צריך אותך"

יושב ראש האופוזציה יאיר לפיד איחל רפואה שלמה לראש הממשלה לשעבר: "נפתלי, אח, תרגיש טוב, עם ישראל צריך אותך"

לפיד ((צילום: אבשלום ששוני / פלאש90))

במערכת הפוליטית מגיבים הבוקר (ראשון) להודעה על אשפוזו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. יושב ראש האופוזציה יאיר לפיד צייץ: "נפתלי, אח, תרגיש טוב, עם ישראל צריך אותך".

גם בני גנץ הצטרף לאיחולים כשכתב: "מאחל החלמה מהירה ובריאות טובה לחברי נפתלי בנט". ראש הממשלה לשעבר פונה למרכז רפואי מאיר לאחר שחש ברע במהלך אימון. הוא, עבר צינתור ומצבו טוב, ישאר במרכז הרפואי להמשך מעקב וטיפול.

חדשות סרוגים

נפתלי בנט תקף ביום חמישי האחרון בצורה חריפה את רה"מ נתניהו ורמז כי הוא זה שהדליף את הדיווח שפורסם בניו יורק טיימס לפיו ישראל תכננה לתקוף באיראן והנשיא טראמפ מנע זאת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

32 תגובות
21
יעקב
20.04.25

אני מקווה שאין חק שמחייב להקים בית חולים ליד בית ראש ממשלה לשעבר.אחרת מש בנט תבקש להקימו ליד ביתו ע"חהמדינה .

הצטרפו אלינו