חדשות בעולם

מתכוננים לפשיטה? עשרות מחסני נשק של החות'ים הושמדו

שוב: ארה"ב פתחה בגל תקיפות משמעותי בתימן שכוון נגד מחסני נשק של החות'ים. על פי הדיווחים בוצעו יותר מ-50 תקיפות

((תקיפה בתימן, צילום עפ"י 27 א))

רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דיווחה הלילה (מוצ"ש) כי התקיפות האמריקניות בתימן שבוצעו ביממה האחרונה, כוונו לעבר מחסני נשק של החות'ים. הדיווח מגיע לאחר שברשת פרסמו כי ארה"ב ביצעה יותר מ-50 תקיפות בכמה אזורים בתימן.

נזכיר כי הירי מכיוון החות'ים לעבר ישראל, נמשך בינתיים. דובר החות'ים יחיא סריע התייחס ביום שישי האחרון למתקפה וטען כי הטיל כוון נגד "מטרה צבאית באזור נמל התעופה בן גוריון".

עוד נטען כי כוחות החות'ים הפילו כטב"ם אמריקני מדגם MQ-9 באזור הבירה צנעא. זו הפעם ה-20 שבה החות'ים טענו להפלת כטב"מ אמריקני מאז תחילת המלחמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
נכה משחרור הכותל
20.04.25

והכל בסייאתה דשמיא ????

הצטרפו אלינו