בלבנון דיווחו כי צה"ל תקף היום (שישי) פעיל חיזבאללה שנסע ברכב בצידון שבדרום לבנון. עדיין לא פורסמה זהות המחוסל וצה"ל לא לקח אחריות על התקיפה. על פי דיווחים בצה"ל עדיין בודקים את תוצאות התקיפה.
יש לציין שזהו היום השלישי ברציפות בו ישראל תוקפת פעילי חיזבאללה בלבנון.





תגובות
רק סירוב המוני להתייצב למילואים יכול לסיים את המלחמה, רק אם לקיסר האכזרי לא תהיה ברירה הוא יסיים. הבעיה שהאויב הציוני דתי תמיד יתייצב כי חונך שלטבוח בפלסטינים זה ערך עליון. נקווה שיתפגרו הרבה מבניו ובנותיו - המחבלים, שונאי ישראל. התפגרו 450 אבל כנראה זה לא מספיק לאויב הסרוג ימ״ש.
וכמה טמטום