נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש אמש (רביעי) עם פדוי השבי סשה טרופנוב, יחד עם אימו ילנה ובת זוגו ספיר כהן ששוחררו מן השבי גם הן, כך דווח ברשת RT הרוסית.
בפגישתו עימם אמר פוטין: "כל מה שקרה לכם הוא חוסר מזל גדול. אבל העובדה שהצלחתם למצוא את עצמכם חופשיים היא תוצאה של יחסים יציבים וארוכי טווח של רוסיה עם העם הפלסטיני, עם נציגיו, עם ארגונים שונים.
עוד באותו נושא
ישראל הנחיתה מכה אדירה על חמאסחדשות סרוגים

ואני חושב שאנחנו צריכים להביע מילות תודה להנהגה הפוליטית של חמאס על שהגיעה איתנו לעמק השווה וביצעה את המעשה ההומניטרי הזה".





תגובות
מעורר חלחלה שהשורדים הודו לפוטין! מעורר חלחלה שהשורדים נפגשו עם פוטין והודו לו!
החבר הקרוב של קטאריהו בן בוגדניהו צורר היהודים שכידוע הוא מליגה אחרת וידיד נפש של פוטין
לרונן הנאצי המסריח: תישחט חי אמן הלוואי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט הזוי.. בא לי להקיא ..איך הם נסעו לנבלה הזאת שתומך בחמאס..פשוט אנשים יצאו מדעתם