לאחר שבמשך חודש, ערבים ברחבי העולם קוראים להחרים את הסרט שלגיה, בו משחקת השחקנית הישראלית גל גדות, אמש (שלישי) הוחלט לאסור עליו בלבנון ובכווית.
שר הפנים הלבנוני חתם על הצו לאסור על הקרנת הסרט בעקבות המלצה של ועדת הפיקוח אחר הסרטים במנגנון הביטחון הכללי, שהמליצה לאסור את הקרנתו בשל השתתפותה של השחקנית הישראלית בו.
בכיר חיזבאללה בהצהרה דרמטית: "מוכנים לדון בפירוק מנשק"
גם בכווית שמתנגדת לקיום יחסים עם ישראל – הוחלט להחרים את הקרנת הסרט.





תגובות
מגיע לכלבה השמאלנית
כלכך חבל. שנת 2025, במקום שהאנושות תצעד קדימה החורבן צועד למינוס שלא היה כמותו. זכינו במנהיגי חורבן שמע ישראל. למה מגיע לנו כל הטוב הזה?