תמונת היום: שר המשפטים יריב לוין קיים את ההבטחה והחרים היום את נשיא בית המשפט העליון יצחק עמית.
בטקס השבעת השופטים החדשים בבית הנשיא, הקפיד לוין לשבת במרחק 2 כיסאות מעמית, כשביניהם רווח. כשעמית פנה אליו, התעלם לוין בהפגנתיות.
לוין: "ברדוגו הוא הדבר הטוב ביותר שקרה ליצחק עמית"
גם בנאומו הזכיר לוין רק את נשיא המדינה יצחק הרצוג ולא הזכיר את שמו של נשיא בית המשפט העליון עמית.







תגובות
הכאוס במדינה בשיא כל הזמנים ... רוצים להמשיך מלחמה , כשאין מילואים ... רוצים שכולם ישאו בנטל אבל מחלקים מליארדים למגזרים לא יצרניים , כשאף בית בצפון או בדרום לא שוקם ... שולחים צווי 8 לאנשים מבוגרים , שבספק אם הם כשירים למילואים ורוצים להעביר חוק פטור לעשרות אלפי בחורים צעירים ... נותנים דירות בהנחה לציבור הכללי ומעבירים אותם בשטיקים וטריקים לציבור החרדי ... מדברים על משטרה חזקה , שמתנגחת במערכת המשפט ומפגינים, שאנו בשיא כל הזמנים במקרי רצח , בפריצות , גניבות כלי רכב , וגם בדמי פרוטקשיין שאזרחים משלמים לארגוני פשיעה . ההרגשה היא שהמדינה בהתפרקות , אלפי רופאים כבר ברחו מפה , גם מהנדסים והייטקסטים , והבלאגן חוגג , ובאמצע כל זה ראש הממשלה יוצא לביקור + סופשבוע בחו"ל ... ובסוף חוטף יריקה בפרצוף מטראמפ
המטורף היחיד פה זה אתה. תסתכל על התגובות שלך חתיכת חולה נפש חסר מודעות עצמית. עוד מעט תחטוף התקף לב
טוב מאד!!!! האיש הזה לא ראוי להתייחסות
אתה כנראה מאלה שלא למדו כלום מה-7/10
עוד עבד שפוט של הנבל הישיש והסגול. אני רץ להקיא
אין עליך כל הכבוד ליריב לוין איש ישר ונקי כפיים שפועל ללא לאות להסרת הדיקטטורא המשפטית בישראל
ככה מתנהג איש בוגר עם כבוד?? עושה ברוגז ברמה של ילד בן שנתיים