
בעקבות מעצרם של יועצי נתניהו, ראש הממשלה התייצב הבוקר על דוכן העדים להעיד בתיקי האלפים. עם כניסתו לאולם בית המשפט רה״מ נשאל על ידי התקשורת על ההתפתחויות בפרשת קטארגייט.
נתניהו השיב לכתבים: ״קטארגייט? זה בלוף אחד ענק״.

כפי שפורסם ראש הממשלה מסר אתמול עדות בפרשה, בנוסף המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של יונתן אוריך ואלי פלדשטיין ב-9 ימים נוספים.
השופט מנחם מזרחי ציין בהחלטתו להאריך את מעצרם של השניים: "עיון בדוח הסודי שהוגש והראיות שסומנו לעיוני מלמדים שקיים חשד סביר למצב העובדתי. החברה האמריקנית בבעלותו של הלוביסט של קטאר ג'יי פוטליק שעוסקת בין השאר בקידום אינטרסים של קטאר במספר מדינות ובכלל זה בישראל, יצרה קשר עם אוריך במטה לייחצן את קטאר כמתווכת חיובית לעסקת החטופים ולהציג באור שלילי את מצרים״.

עוד ציין השופט: "לשם כך נוצר קשר. על-פי החשד, פעלו השניים (אוריך ופלדשטיין) להוצאת כתבות אוהדות של קטאר, תוך הקטנת חלקה של מצרים כמתווכת הוגנת. קיים יסוד סביר לחשש ששחרורם ישבש את החקירה. המבקשת עתרה להארכת מעצרם של החשודים למשך תשעה ימים, אך זהו פרק זמן נכבד ביותר כאשר שוקלים את טיבו של החשד ובעיקר את העילה ועוצמתה. זה תיק שמגלה חשדות שמחייבים חקירה עד תום ועל בית המשפט לאפשר זאת".
הכאוס במדינה בשיא כל הזמנים ... רוצים להמשיך מלחמה , כשאין מילואים ... רוצים שכולם ישאו בנטל אבל מחלקים מליארדים למגזרים לא יצרניים , כשאף בית בצפון או בדרום לא שוקם ... שולחים צווי 8 לאנשים מבוגרים , שבספק אם הם כשירים למילואים ורוצים להעביר חוק פטור לעשרות אלפי בחורים צעירים ... נותנים דירות בהנחה לציבור הכללי ומעבירים אותם בשטיקים וטריקים לציבור החרדי ... מדברים על משטרה חזקה , שמתנגחת במערכת המשפט ומפגינים, שאנו בשיא כל הזמנים במקרי רצח , בפריצות , גניבות כלי רכב , וגם בדמי פרוטקשיין שאזרחים משלמים לארגוני פשיעה . ההרגשה היא שהמדינה בהתפרקות , אלפי רופאים כבר ברחו מפה , גם מהנדסים והייטקסטים , והבלאגן חוגג , ובאמצע כל זה ראש הממשלה יוצא לביקור + סופשבוע בחו"ל ...