כ-1,000 משפחות הצטרפו לפעילות 'קרוב ללב' - סרוגים

כ-1,000 משפחות הצטרפו לפעילות 'קרוב ללב'

כ- 1000 משפחות הצטרפו מאז פורים למיזם "קרוב ללב" למתן ערכות מיוחדות למשפחות חילוניות לקראת חג הפסח. בשבוע הקרוב יחולקו כ-10,000 ערכות מיוחדות לפסח עם הגדה לפסח חדשנית המותאמת לציבור החילוני, הכוללת סימני הסדר שנכתבו על ידי הרב שלמה קרליבך וסיפורים קצרים של רן שריד

author-image
כ-1,000 משפחות הצטרפו לפעילות 'קרוב ללב'
  (אילוסטרציה פלאש90)

מאז תחילת הקמפיין של עמותת "קרוב ללב" הצטרפו כ-1000 משפחות חדשות הרוצות להיות שותפות בפעילות המיוחדת של הארגון ולקבל לידם ערכות מיוחדות בכדי שיוכלו להעניק אותם למשפחה חילונית שכנה שהם אינם מכירים. המטרה היא, שמשפחה דתית תתקרב למשפחה חילונית שכנה ולעניין אותם באמצעות הערכה בערכי החג המתקרב.

גם פעילות העמותה התרחבה למספר רב של ערים מערד ועד קצרין, כאשר בכל עיר ממונה רכז האחראי על חלוקת הערכות. בשבוע הקרוב יחולקו כ-10,000 ערכות מיוחדות לפסח עם הגדה לפסח חדשנית המותאמת לציבור החילוני, הכוללת סימני הסדר שנכתבו על ידי הרב שלמה קרליבך וסיפורים קצרים של רן שריד המספר את סיפור בני ישראל ויציאת מצרים ב-21 שלבים בכתיבה קלילה ונעימה, לערכה יצורף בקבוק יין ועוד.

להורדת ההגדה לחצו כאן

לאחר תום חג הפורים נאספו הרבה מאד סיפורים מרגשים ומשמחים של פעילי השטח והרכזים שנתקלו בתגובות מדהימות של משפחות חילוניות ואף נרקמו קשרי חברות בין המשפחות השכנות שגרות בסמיכות שנים רבות וכעת בזכות הערכה ופעילות "קרוב ללב" הם הכירו והפכו לחברים קרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ומה לעשות ששכנים חילונים מזמינים לארוחת שישי?
לא טןב | 23-03-2015 22:03
2
גם החלונים יחלקו הגדות ובהן הסברים בשפה קלה
| 24-03-2015 20:37
על שוויון זכויות לנשים, על מחשבה חופשית ועל ביקורת המיקרא. בהצלחה לכולם!