
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, קורא לציבור להגיע לתחנות מד"א ברחבי הארץ ולתרום דם, וזאת בעקבות החמור במנות דם עליו התריע ארגון מד"א בימים האחרונים.
בנט צירף תמונה שלו מלקיחת הדמים, וכתב: "סיימתי כרגע לתרום דם בבי"ח שיבא, ואוקסנה המקסימה – שעטופה קבוע עם דגל ישראל מאז ה7/10 – סייעה. יש מחסור גדול בדם בבתי החולים בישראל".
בנט קרא: "תגיעו היום לתרום דם במבצע מיוחד לזכרו של לוחם דובדבן יונה בריף ז"ל. היום הוא יום הולדתו. זה רבע שעה וצ'יק צ'ק מסיימים, וכולם ממש נחמדים. גשו למוקדי מד"א בכל רחבי הארץ ותירמו".
אבא+ ואמא =משפחה . כאשר מד"א ובנט יבינו כמו הנשיא טראמפ וארה"ב. שיש רק זכר ונקבה ומשפחה בנויה מאבא ואמא ואין דבר כזה הורה 1 הורה 2 . אז נחזור לתרום דם דרכם. אנחנו תורמים ישירות לבתי החולים . הדסה עין כרם תל השומר