חדשות

נפתלי בנט בקריאת חירום לציבור: "תגיעו היום"

ראש הממשלה שלעבר נפתלי בנט, פרסם קריאת חירום לציבור להגיע לתרום דם, בעקבות המחסור החמור בביתי החולים: "גשו למוקדי מד"א ותרמו"

((צילום: חיים גולדברג / פלאש90))

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, קורא לציבור להגיע לתחנות מד"א ברחבי הארץ ולתרום דם, וזאת בעקבות החמור במנות דם עליו התריע ארגון מד"א בימים האחרונים.

בנט צירף תמונה שלו מלקיחת הדמים, וכתב: "סיימתי כרגע לתרום דם בבי"ח שיבא, ואוקסנה המקסימה – שעטופה קבוע עם דגל ישראל מאז ה7/10 – סייעה. יש מחסור גדול בדם בבתי החולים בישראל".

בנט קרא: "תגיעו היום לתרום דם במבצע מיוחד לזכרו של לוחם דובדבן יונה בריף ז"ל. היום הוא יום הולדתו. זה רבע שעה וצ'יק צ'ק מסיימים, וכולם ממש נחמדים. גשו למוקדי מד"א בכל רחבי הארץ ותירמו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

165 תגובות
131
אוהד ב
27.03.25

אבא+ ואמא =משפחה . כאשר מד"א ובנט יבינו כמו הנשיא טראמפ וארה"ב. שיש רק זכר ונקבה ומשפחה בנויה מאבא ואמא ואין דבר כזה הורה 1 הורה 2 . אז נחזור לתרום דם דרכם. אנחנו תורמים ישירות לבתי החולים . הדסה עין כרם תל השומר

הצטרפו אלינו