חדשות

פעיל המחאה מתפוצץ: "המשטרה לא קובעת את החוק"

פעיל המחאה איציק לוי, שהפגין מתחת לביתו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, אומר היום: "אני רוצה להשמיע את קולי. המשטרה לא קובעת את החוק. מחר אהיה שם"

(צילום: אריק מרמור/פלאש90)

פעיל המחאה איציק לוי, התראיין היום (רביעי) בכאן רשת ב' ואמר כי הוא ימשיך להפגין מתחת לביתו של יו"ר הכנסת אוחנה. עוד הוא אמר: "נעמדתי מתחת למרפסת בלי כריזה, מיד התנפלו עלי שישה שוטרים ולקחו אותי אזוק בידיים וברגליים. אני לא מוכן שירחיקו אותי משם, אני רוצה להשמיע את קולי. המשטרה לא קובעת את החוק. מחר אהיה שם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
חילונית
26.03.25

גם היעמשית ובגץ לא קובעים את החוק

הצטרפו אלינו