חדשות

צה"ל יערוך הבוקר תרגיל התייצבות לאנשי המילואים

צה"ל עדכן כי הבוקר יתקיים תרגיל חייגן טלפוני ללא התייצבות לאנשי מילואים. דובר צה"ל מסר: "נדגיש כי מדובר בתרגיל טלפוני ואין צורך להתייצב ביחידה"

צה"ל יערוך הבוקר תרגיל התייצבות לאנשי המילואים
צילום: לוחמים אילוסטרציה (מיכאל גלעדי/פלאש90)

דובר צה"ל עדכן היום (רביעי) כי תרגיל חייגן טלפוני ללא התייצבות לאנשי מילואים יחל היום בשעות הבוקר. במסגרת התרגיל נשלחים מסרונים ומתבצעות שיחות לאנשי המילואים.

נדגיש כי מדובר בתרגיל טלפוני ואין צורך להתייצב ביחידה. התרגיל תוכנן מראש כחלק מתכנית האימונים והתרגילים לשנת 2025.

תגובות