סבתא זגורי פתחה אינסטגרם: מהלך מבריק או תוכן מעייף של הוט?
סבתא זגורי באינסטגרם: אחרי פרסומת מעייפת, הוט מביאים רעיון גאוני שבוזבז על תוכן חלש וחוסר מחשבה. האם הפוטנציאל יתעורר ויוכיח אחרת? אנחנו מקווים

סבתא אלגריה זגורי, בגילומה של חוה אורטמן הבלתי נלאית, עשתה את המעבר מהמסך לאינסטגרם. כן, הדמות הקורעת והחשדנית מ"זגורי אימפריה" נחתה ברשתות החברתיות כחלק מקמפיין של HOT לקראת עונת הסדרות הקרובה.
על הנייר, זה נשמע כמו רעיון עם פוטנציאל אדיר. לוקחים דמות אייקונית, נוסטלגיה של עשור מאז העונה האחרונה, ומהלך שמביא את הסדרה האהובה למקום שבו הצופים באמת נמצאים. הפוטנציאל? היסטרי. הביצוע? בינוני מינוס.
הפרסומת החדשה: אותו שיר, אותה נוסחה
אתמול (מוצ"ש), הושקה הפרסומת החדשה של הוט. שחקנים מסדרות אהובות כמו "זגורי אימפריה" ו-"משמר הגבול" התאחדו לחתונה של גדליה ודבורה ("שבאבניקים").
ששון שאולוב מופיע כזמר אורח ומבצע – ניחשתם נכון – את "תמיד אוהב אותי". כן, השיר שכולנו חרשו עליו במשך חודשים עד שיצא לנו מהאף.

מתוך הקמפיין עוד יותר HOT (באדיבות HOT)
הנוסחה מוכרת מדי: לוקחים להיט שכבר נמאס וממלאים אותו בפרסומת עם שחקנים מוכרים. אז לא, הוט, זה לא בשורה גדולה. זה פשוט שוב לדחוף את השיר הזה שכבר התעייפנו ממנו. במקום לחדש, הוט בחרו ללכת על בטוח – וזה מרגיש כמו החמצה.
סבתא זגורי באינסטגרם: זהב שהפך לבינוניות?
חזרה לנושא המרכזי: חשבון האינסטגרם של סבתא זגורי. כאן באמת יש פוטנציאל. סבתות וטכנולוגיה זה שילוב מנצח וקורע, ואם יש סבתא אחת שיכולה לשלוט ברשת – זו אלגריה זגורי.
בתיאוריה, זה יכול להפוך לתוכן ויראלי של ממש, לשיווק אורגני חזק שיסחוף את הקהל. הייתי אומרת שזה "הפולואו הכי מהיר שעשיתי בחיי" – אבל אז נכנסתי לפרופיל, והתאכזבתי.

מתוך הקמפיין עוד יותר HOT (באדיבות HOT)
מה שקיבלנו הוא כמה תמונות גנריות ותחושה של רעיון שמישהו זרק בישיבת קריאייטיב בלי להשקיע בו ממש. במקום תוכן שנון, מצחיק או מרגש שמתאים לדמות, יש פה ניסיון חיוור לרכוב על נוסטלגיה בלי להביא משהו חדש לשולחן. רק כמה תמונות יח"צ והאשטאגים.
השוואה כואבת: כשעושים דיגיטל כמו שצריך
כשמשווים את המהלך הזה לפרויקטים דיגיטליים מושקעים מהעבר, הפער זועק לשמיים. קחו לדוגמה את הסטורי של אווה – קמפיין אינסטגרם רגיש ומחושב להעלאת מודעות לשואה.
נכון, מדובר בהפקה בסדר גודל אחר, עם 400 שחקנים וניצבים אבל העיקרון נשאר: אם אתם עושים פרויקט דיגיטלי, תשקיעו בתוכן. לפתוח חשבון אינסטגרם זה אולי בחינם, אבל למלא אותו במשהו שווה – זה כבר עולה מחשבה ומאמץ.
המסקנה: הזדמנות מבוזבזת (בינתיים)
סבתא זגורי באינסטגרם היא רעיון שיכול להפוך לזהב טהור, אבל כרגע זה מרגיש כמו ניסיון חצוי לנצל נוסטלגיה בלי להשקיע בדמות האייקונית הזו. הוט בחרו בדרך הקלה: עוד פרסומת שחוקה, עוד שיר שכבר נמאס, ולפזר כמה תמונות בלי תוכן שלא עושות צדק עם הפוטנציאל.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
יש להם ביד קהל שמוכן להתאהב מחדש בסבתא זגורי. אבל כדי שזה יקרה הם צריכים לתת לה חיים אמיתיים ברשת – לא סתם כמה פוסטים עם תמונות גנריות. הוט, תתעשתו – תנו לסבתא זגורי את הבמה שהיא ראויה לה, או שתשאירו אותה לצעוק על המשפחה בבאר שבע.
כרגע המסקנה היא שכל הכסף נגמר על הפרסומת החרושה. אבל הלוואי שנתבדה – וסבתא זגורי תפציץ.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו