המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, תקף הלילה את ארצות הברית וישראל ואמר כי מדינתו נחושה להגיב בעוצמה נגד כל מתקפה.
בנאום לרגל ראש השנה האיראני אמר חמינאי: "על ארה"ב לדעת כי אם היא תתעסק איתנו, היא תקבל מכה קשה". חמינאי אף הגיב לדברי טראמפ, שהאשים את טהרן במימון החות'ים, ואמר כי "אין לנו שלוחים באזור, הקבוצות האלו פועלות באופן עצמאי". עוד הוסיף כי "האיתנות תוביל לתבוסת הישות הציונית".
עוד הוא אמר: "ארה"ב ומדינות אירופה שוגות כשמכנות את כוחות ההתנגדות באזור כפרוקסי של איראן. לחות'ים יש מוטיבציה משלהם, ואיראן אינה זקוקה לשליחים".
בנוסף, חמינאי התנער מאחריותו למצב הכלכלי הקשה באיראן, וטוען כי הדבר נמצא באחריות מלאה של הממשלה.
כדי לזכור את ההסטוריה ... מה סופם של דקטטורים אהובי העם ... סטאלין הורעל למוות צאוצ'סקו ואשתו , נורו למוות במשפט שדה סאדם חוסיין נתפס בבור ונתלה בככר העיר היטלר התאבד מוסלני נורה ונגרר ככלב ברחובות רומא קאדפי גם נרצח וגופתו נגררה ברחובות ויש עוד ...