כוחות צה״ל החלו היום (חמישי) בפעולה קרקעית במרחב שכונת ׳שאבורה׳ ברפיח. במסגרת הפעילות, הכוחות השמידו מספר תשתיות טרור. במקביל, כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות הקרקעית בצפון הרצועה ובמרכזה.
בצפון הרצועה, כוחות צה"ל פעלו להשמדת תשתית טרור ששימשה בחודשים האחרונים כמתחם פיקוד ושליטה של מחבלי ארגון הטרור חמאס, ממנו המחבלים תכננו והוציאו לפועל מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.
"אזהרה אחרונה": דובר צה"ל בהנחייה נוספת לתושבי עזה
מטוסי קרב וכלי טיס ממשיכים לתקוף ולהשמיד בשעות האחרונות מחבלים ותשתיות טרור של ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה. צה״ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
לאחר לאחר ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר יישובי המרכז, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי פרסם היום הוראת פינוי לתושבי בני סהילא, שנדרשו לעבור למערב הרצועה לקראת פשיטה של כוחות צה"ל באזור.
"לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים בשטח המיועד בבני סהילא: זוהי אזהרה מוקדמת אחרונה לפני הפשיטה!" אמר אדרעי. "ארגוני הטרור חוזרים ומשגרים את הרקטות שלהם מתוך אזורים אזרחיים. הזהרנו על האזור הזה פעמים רבות. למען ביטחונכם, עליכם לנוע מיד מערבה למקלטים ידועים".





תגובות
"תמרון קרקעי" נשמע כמו תרגיל על יבש. מתי תפסיקו להשתמש בביטוי המטומטם הזה? צה"ל תוקף לא מתמרן
צה''ל ושב"כ, אוהבים אותכם!!!!!! תשמרו על עצמכם! לא יאמן, שהבוגד מקטארגייט הולך לערוף את ראשו של ראש השב"כ.
שנה וחצי הבוגד מקיז את דם הילדים ומפזר למשתמטים את כספי הקופה
ביבי מקריב את החיילים על מזבח שלטונו