אחרי חודשיים

במהלך הלילה: יורט טיל ששוגר מתימן למרכז הארץ

אחרי חודשיים ללא ירי מתימן, החות'ים שיגרו במהלך הלילה טיל למרכז הארץ, כתגובה לחזרה ללחימה של צה"ל ברצועת עזה. חיל האוויר יירט את הטיל לפני שנכנס לשטח המדינה

במהלך הלילה: יורט טיל ששוגר מתימן למרכז הארץ
צילום: יירוט (צילום: אייל מרגולין / פלאש90)

אזעקות צבע אדום נשמעו במספר מוקדים ברחבי הארץ במהלך הלילה בעקבות שיגור טיל מתימן. בצה"ל עדכנו כי, חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן. הטיל יורט בטרם חצה לשטח המדינה.

החות'ים בעצם מימשו את איומם לחזור לירות לעבר ישראל בעקבות עצירת הפסקת האש בעזה. במקביל התקיפות של צבא ארה"ב בתימן נמשכו גם הלילה.

אזעקות נשמעו גם בירושלים בזמן שחברי הכנסת והשרים נכחו במליאת הכנסת לאורך הלילה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
תודה ביבי
20.03.25

מחרחר מלחמה לטובתו. האישית

2
ד.ח
20.03.25

בוט אירני

1
חות׳י
21.03.25

די סרוגים. עלינו עליכם. בוט איראני. שממחזר כתבות עם כותרות בומבסטיות.