חדשות

ממשלת ימין? הר הבית ייסגר לעליית יהודים לעשרה ימים

 הר הבית יסגר לכניסת יהודים בעשרת הימים הקרובים, השליש האחרון של חודש הרמדאן המוסלמי, כך הודיעה המשטרה למינהלת הר הבית

ממשלת ימין? הר הבית ייסגר לעליית יהודים לעשרה ימים
צילום: אוונגליסטים בתפילה בהר הבית (צילום: מנהלת הר הבית)

ממשלת ימין? הר הבית יסגר החל ממחר (חמישי) לכניסת יהודים בעשרת הימים הקרובים, השליש האחרון של חודש הרמדאן המוסלמי. כך הודיעה המשטרה למינהלת הר הבית.

הר הבית צפוי להישאר סגור למשך שלושה ימים נוספים של איד אל פיטר המוסלמי שהר הבית ריק בהם. הר הבית ייפתח מחדש ביום רביעי, ד' בניסן תשפ"ה. (2.4.25).

מנכ"ל בידנו: "פתיחת הר הבית ברמדאן- המבחן הראשון של בן גביר"

ממנהלת הר הבית נמסר: "לצערנו זו שנה רביעית שהר הבית נסגר בימים הללו בהחלטה מראש. מינהלת הר הבית עושה מאמצים לפתיחת הר הבית בהקדם. מינהלת הר הבית תעדכן על שינוי שעות הפתיחה לטובה, או חלילה לרעה. מינהלת הר הבית תמשיך לפעול לאפשר עליית יהודים להר בכל ימות השנה, בכל שעות היום ומכל שערי הר הבית".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
אתם מודעים לזה שימין זה גם כלכלת שוק חופ
19.03.25

ולהכביד במסים על המגזרים שמשלמים מסים כדי לזרוק מיליארדים על מגזרי ה"נמות ולא נתגייס" זה, איך לומר, לא באמת ימין

הצטרפו אלינו