ממשלת ימין? הר הבית יסגר החל ממחר (חמישי) לכניסת יהודים בעשרת הימים הקרובים, השליש האחרון של חודש הרמדאן המוסלמי. כך הודיעה המשטרה למינהלת הר הבית.
הר הבית צפוי להישאר סגור למשך שלושה ימים נוספים של איד אל פיטר המוסלמי שהר הבית ריק בהם. הר הבית ייפתח מחדש ביום רביעי, ד' בניסן תשפ"ה. (2.4.25).
מנכ"ל בידנו: "פתיחת הר הבית ברמדאן- המבחן הראשון של בן גביר"
ממנהלת הר הבית נמסר: "לצערנו זו שנה רביעית שהר הבית נסגר בימים הללו בהחלטה מראש. מינהלת הר הבית עושה מאמצים לפתיחת הר הבית בהקדם. מינהלת הר הבית תעדכן על שינוי שעות הפתיחה לטובה, או חלילה לרעה. מינהלת הר הבית תמשיך לפעול לאפשר עליית יהודים להר בכל ימות השנה, בכל שעות היום ומכל שערי הר הבית".
ולהכביד במסים על המגזרים שמשלמים מסים כדי לזרוק מיליארדים על מגזרי ה"נמות ולא נתגייס" זה, איך לומר, לא באמת ימין