חוזרים ללחימה: אחרי חידוש התקיפות ברצועת עזה הלילה, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הורה הבוקר (שלישי) לתושבי צפון רצועת עזה ובאזור הגובל בישראל להתפנות מבתיהם ולעבור לאזורי המחסה במערב העיר עזה ובחאן יונס.
"זו אזהרה דחופה לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים באזור המסומן באדום, במיוחד בשכונות בית חאנון, ח'רבת ח'זעה, עבסאן אל-כבירה ואל-ג'דידה" אמר אדרעי. "צה"ל פתח במתקפה חזקה נגד ארגוני הטרור. אזורים ספציפיים אלו נחשבים לאזורי לחימה מסוכנים!".

אדרעי הוסיף והזהיר כי "למען ביטחונכם, עליכם להתפנות מיד למקלטים המוכרים במערב העיר עזה ואלו בח'אן יונס. המשך הישארות באזורים המיועדים מסכנת את חייכם ואת חיי בני משפחותיכם".





תגובות
עצם זה שדובר צה"ל אומר לעזתים להתפנות מבתיהם, מראה על ניהול המלחמה הכושל של הרצי הלוי...למה יש לעזתים בית, שהחטופים שלנו נמקים במנהרות.????
מי זה הנקניק הזה? דובר ביביסטאני.
חצופה מעדיפה את הנקניק של הגרי
למה להודיע להם. פשוט להוריד ולהשטיח את הכל. ב7 לאוקטובר הם לא הודיעו לנו על הטבח המתקרב ובא.