חדשות

אחרי חידוש הלחימה: דובר צה"ל בהנחיה דחופה לתושבי עזה

אחרי חידוש התקיפות ברצועת עזה, דובר צה"ל בערבית הורה לתושבי רצועת עזה הסמוכים לגבול עם ישראל להתפנות מבתיהם ולעבור לאזורי מחסה: "המשך הישארות באזורים המיועדים מסכנת את חייכם ואת חיי בני משפחותיכם"

תכננו להתנקש בחייו. דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי
תכננו להתנקש בחייו. דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי | צילום: יונתן זינדל/פלאש90

חוזרים ללחימה: אחרי חידוש התקיפות ברצועת עזה הלילה, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הורה הבוקר (שלישי) לתושבי צפון רצועת עזה ובאזור הגובל בישראל להתפנות מבתיהם ולעבור לאזורי המחסה במערב העיר עזה ובחאן יונס.

"זו אזהרה דחופה לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים באזור המסומן באדום, במיוחד בשכונות בית חאנון, ח'רבת ח'זעה, עבסאן אל-כבירה ואל-ג'דידה" אמר אדרעי. "צה"ל פתח במתקפה חזקה נגד ארגוני הטרור. אזורים ספציפיים אלו נחשבים לאזורי לחימה מסוכנים!".

האזורים המפונים (דובר צה"ל)

אדרעי הוסיף והזהיר כי "למען ביטחונכם, עליכם להתפנות מיד למקלטים המוכרים במערב העיר עזה ואלו בח'אן יונס. המשך הישארות באזורים המיועדים מסכנת את חייכם ואת חיי בני משפחותיכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
6
ורה מור
19.03.25

עצם זה שדובר צה"ל אומר לעזתים להתפנות מבתיהם, מראה על ניהול המלחמה הכושל של הרצי הלוי...למה יש לעזתים בית, שהחטופים שלנו נמקים במנהרות.????

5
שיר
18.03.25

מי זה הנקניק הזה? דובר ביביסטאני.

1
חנהלה
18.03.25

חצופה מעדיפה את הנקניק של הגרי

4
עופר לוי
18.03.25

למה להודיע להם. פשוט להוריד ולהשטיח את הכל. ב7 לאוקטובר הם לא הודיעו לנו על הטבח המתקרב ובא.