
בצה"ל מזהים בשבועיים האחרונים היערכות של ארגוני הטרור ברצועת עזה לחידוש הלחימה – כך דווח היום (שני) בכאן 11. על פי הדיווח, ארגון הטרור מגייס מאות מחבלים חדשים, מחלק אמצעי לחימה, מציב עמדות ושיקום הפיקוד שנפגע בגדודים בזמן הלחימה העצימה.
עוד דווח כי במערכת הביטחון אף זיהו בימים האחרונים אירוע חריג בעזה שיכול להצביע על היערכות למתקפה או פשיטה.
גורם ביטחוני אמר כי "חמאס מנצל את המשא ומתן לשחרור חטופים כדי להרוויח זמן. ללא הגברת הלחץ על הארגון או הצבת דד-ליין, הישגי הלחימה הולכים ונשחקים ומצב החטופים הולך ומידרדר". בצה"ל ממתינים להנחיות הדרג המדיני.
אם החטוף מאיימת: "נחשוף חומרים שלא רצינו לפרסם"
לפי הערכות במערכת הביטחון, לחמאס יש כעת כ-25 אלף פעילים, ולג'יהאד האסלאמי חמשת אלפים.
ולמה בדיוק מחכים הריי אין עיסקה כרגע בזמן שהם "צמים" ישר לשלוח אותם לאלוקים.