ינון מגל התייחס היום (חמישי) להצבעה ההולכת וקרבה על התקציב, ואמר: "אם בן גביר יצביע נגד התקציב והממשלה תיפול זה יזכר לדיראון עולם".
נזכיר כי בשבוע שעבר, יו"ר אגודת ישראל השר יצחק גולדקנופף ו-2 חבריו למפלגה, ח"כ יעקב טסלר וח"כ משה רוט, שיגרו מכתב דרמטי לראש הממשלה נתניהו בו הודיעו לו שהם לא יתמכו בתקציב שאמור לעבור בכנסת בשבועות הקרובים, עד להסדרת מעמדם של בני הישיבות.
במכתבם ציינו נציגי אגודת ישראל, את הסעיף בהסכם הקואליציוני שבו התחייבו נתניהו וסיעתו עם כלל מרכיבי הקואליציה, להסדיר את מעמד בני הישיבות עוד לפני תקציב 2023. למרות זאת לטענתם, כעת דנים על העברת תקציב שלישי מבלי שיוסדר מעמדם של בני הישיבות. הח"כים התייחסו להודעה של לוין על הדחת היועמ"שית ועקצו: "הטענה לדחייה בשל המלחמה איננה ברת תוקף שכן 'הליכוד' חזרה לקדם את הרפורמה המשפטית".
"אתה תלמד אותי?": פיצוץ בין מגישי ערוץ 14
חברי אגודת ישראל דורשים מראש הממשלה לעמוד על כך שהחקיקה להסדרת מעמד בני הישיבות תושלם במלואה ולאלתר, ללא דיונים והתחייבות עתידיות ללא כיסוי. את מכתבם סיימו הנציגים החרדים בהודעה נחרצת כי בהתאם להוראת רבותיהם הם יצביעו נגד התקציב כל עוד לא יוסדר מעמדם של בני הישיבות.





תגובות
יוסדר מעמדם ? מה זה אומר ? שכל בחורי המגזר ימשיכו עם חגיגת הפטור ? מי שלומד שעה גם יקבל פטור ? ומי שיצע לעבוד ? עכשיו כולם "נחשבים"בחורי ישיבות כשאחרים מקבלים צו חמישי ושישי
בלתי נתפס ... שממשלת הזוועות, שהביאה עלינו ההפיכה המשפטית , ביחד עם 2000 חללים , 15000 פצועים , עשרות אלפי בתים הרוסים , 200,000 יורדים מהארץ , אחרי שנה וחצי מאז האסון הגדול ביותר בתולדות המדינה, עדיין עומדת על מכונה ... ונשלטת על ידי אדם מושחת , רעיל , ושקרן שאחריו ישארו פה מדבר וציה, איי חורבות, ואדמה חרוכה ....
אולי כדי לנצל את ההזדמנות להזכיר למגל שהוא בן תמותה וגם נתניהו !!!!