חדשות

בנט תוקף: "האו"ם הפך לאידיוט השימושי של חמאס"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף בחריפות את האו"ם בעקבות פרסום הדו"ח נגד ישראל: "האו"ם הפך את הטוב לרע, ואת הרשע לצודק. מדינות הוגנות חייבות לגנות את האו"ם"

בנט תוקף: "האו"ם הפך לאידיוט השימושי של חמאס"
צילום: קרדיט: אלכס קולומובסקי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף בחריפות את האו"ם, זאת בעקבות פרסום הדו"ח היום (חמישי) שבו האשימו את ישראל בביצוע "מעשי רצח עם" נגד הפלסטינים בעזה ואף טענו כי ישראל "השתמשה באלימות מינית כאסטרטגיה מלחמתית".

"האו"ם הפך לאידיוט השימושי של חמאס" אמר בנט. "המשטרים הגרועים בהיסטוריה האשימו את אויביהם במה שהם עצמם עושים. כעת ההיסטוריה חוזרת על עצמה, כשהאו"ם מאמץ את השיטה המרושעת הזו".

בנט הזכיר כי "חמאס היה זה שתקף, אנס ורצח ישראלים – וזה מתועד. חמאס הוא זה שמשתמש באלימות מינית נגד בני ערובה".

"האו"ם הפך את הטוב לרע, ואת הרשע לצודק" סיכם. "מדינות הוגנות חייבות לגנות את האו"ם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אנדר וויגין
15.03.25

לבנט יש פה רק טעות אחת: האו"ם לא הפך לכזה , האו"ם תמיד היה כזה ועל זה אין שום ויכוח!