חדשות

לפני חידוש הלחימה בעזה: ישראל בהודעה דרמטית

חבר הקבינט המדיני בטחוני, השר אלי כהן, הודיע על החלטתו לעצור את הזרמת החשמל לרצועת עזה: "נעשה הכל כדי להחזיר את החטופים"

לפני חידוש הלחימה בעזה: ישראל בהודעה דרמטית
צילום: (צילום: חיים גולדברג / פלאש90)

שר האנרגיה וחבר הקבינט, אלי כהן, חתם לפני זמן קצר על צו להפסקת הזרמת החשמל לרצועת עזה, שיתבצע באופן מיידי. כהן הנחה לעצור באופן מיידי את מכירת החשמל לרצועת עזה.

השר כהן אמר: "נפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותינו כדי להחזיר את החטופים, וכדי להבטיח שחמאס לא יהיה בעזה ביום שאחרי".

WhatsApp Video 2025-03-09 at 16.39.08
WhatsApp Video 2025-03-09 at 16.39.08

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
לולו
09.03.25

כול.הכבוד לבין גביר

3
שירי מנתניה
09.03.25

נקווה לטוב. לא ברור מה ההשלכות: יעברו לגנרטורים? השלכה על הביוב? אוורור המנהרות?

2
בלון נפוח מחשיבות עצמית
09.03.25

כנראה ששכח שכבר מה 7.10 ישראל לא מספקת חשמל לעזה. כל מה שנותק היום זה מתקן טיהור השפכים. מה שיבטיח לתושבי אשקלון ים ריחני

1
אורח
09.03.25

בוקר טוב