שר האנרגיה וחבר הקבינט, אלי כהן, חתם לפני זמן קצר על צו להפסקת הזרמת החשמל לרצועת עזה, שיתבצע באופן מיידי. כהן הנחה לעצור באופן מיידי את מכירת החשמל לרצועת עזה.
השר כהן אמר: "נפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותינו כדי להחזיר את החטופים, וכדי להבטיח שחמאס לא יהיה בעזה ביום שאחרי".

WhatsApp Video 2025-03-09 at 16.39.08





תגובות
כול.הכבוד לבין גביר
נקווה לטוב. לא ברור מה ההשלכות: יעברו לגנרטורים? השלכה על הביוב? אוורור המנהרות?
כנראה ששכח שכבר מה 7.10 ישראל לא מספקת חשמל לעזה. כל מה שנותק היום זה מתקן טיהור השפכים. מה שיבטיח לתושבי אשקלון ים ריחני
בוקר טוב