אירוע חריג בוועדת החוקה: מפגינים הניפו שלטים בדיון, כאשר יושב ראש הוועדה ח"כ שמחה רוטמן ביקש מהם לצאת, הם סירבו, התעמתו עם סדרני הכנסת והורחקו בכוח מהוועדה.
רוטמן: "הם לא מסוגלים לשמוע דיון דמוקרטי"

וועדת חוקה| צילום: צילום: דוברות הכנסת
יו"ר הוועדה ח"כ רוטמן אמר: "מה שמדהים הוא הפער בין אנשים הצועקים דמוקרטיה אבל לא מסוגלים לנהל או אפילו לשמוע חלילה וחס דיון דמוקרטי".





תגובות
גם מי שמתנגד להשתמטות או לג'ובים או בעד ועדת חקירה, נחשב שמאל קיצוני. בגדול, כל מי, שציוני, פטריוט וערכי הוא שמאל... זה ההגדרות החדשות.
איזה פרלמנט מגעיל נהיה לנו.
הבנתי שאלו משפחות חטופים ומפגינים בעד פעימה ב כעת. איך זה הפך לפוליטי. כלומר להיות בעד הפעימה כעת זה שמאלן ונגד זה ימני. כלומר מי שחס על שבויים זה מוגדר שמאלן ומי שאינו חס עליהם ימני. מה הקשר.