ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לסערה סביב האמירה המבזה שלו נגד השרה סטרוק וסירב להתנצל על כך. לפיד טען כי מדובר במניפולציה והוא לא דיבר על על איך שהיא נראית.
בציוץ שפרסם בטוויטר כתב לפיד: "אני רואה שמכונת הרעל ממש נרעשת מזה שאמרתי שאני מתקשה להסתכל על אורית סטרוק. לא יעזרו להם כל המניפולציות השיקריות. כל אחד מבין שדיברתי על ההתנהלות שלה ולא על איך שהיא נראית".
לפיד הוסיף ותקף: "חבל שלא ראיתי זעזוע כזה כשאורית סטרוק אמרה שצריך לוותר על החטופים ולהפקיר אותם למותם. מחכה להתנצלות של סטרוק".
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב ללפיד וכתב: "יאיר התבלבלת, מכונת הרעל זה חשבון הטוויטר שלך ומניפולציות שיקריות זה מה שאתה מוציא מהפה כשאתה לא עסוק במתקפה מיזוגנית כלפי השרה סטרוק, מהטובות שידעה הפוליטיקה הישראלית. תתנצל".

כאמור יו"ר מפלגת 'יש עתיד' חבר הכנסת יאיר לפיד, התבטא בצורה גועלית נגד חזותה של השרה אורית סטרוק מהציונות הדתית, ואמר בראיון לפודקאסט: "אני מסתכל על אורית סטרוק, שרק על זה מגיעה לי העלאה. ואלוהים איתה. איזה כיף זה שאלוהים איתך".
האמירה החמורה של ראש האופוזיציה עוררה סערה וגררה תגובות רבות שקראו לו להתנצל על כך.





תגובות
ממשלת ההשתמטות וג'ובים בזיונית, שעוסקת בהמצאות והוצאת דברים מהקשרם, בשביל לייצר שינאה ופילוג, תוך כדי שמעבירה מיליארדים לישיבות ומסרבת להקים ועדת חקירה למען המשפחות השכולות. איכסה!
מגלגלי העיניים למרומים , הטובלים ושרץ בידם , הרוחצים (בדם) בניקיון כפיהם , הנבלים ברשות התורה , המיץ של הזבל האנושי ... זה אתם , הציונות ה"דתית" ו"עוצמה יהודית" ... הגידול הממאיר , הסרטן מרובה הגרורות ... זה לא הסודנים , גם לא האריתראיים. .. זה אתם , ביחד עם נוער הגבעות ... השוליים הסהרוריים... הזיבורית שבשולי הערוגה ... העשבים השוטים... אתם גרורות הסרטן שאוכל את גופת המדינה ...
איזו שנאה הרי הציונות הדתית היא שטבחה בקיבוצניקים הם מקור הרוע במדינה הציונות הדתית כולה עסקנים מסוממים אוכלי חינם לא מתגייסים רק סוחטים כת המדינה
אסור להסתכל בפני מרשעת ואין בישראל מרשעת יותר גדולה מאורית סטורק שר''י