צבא מצרים פרסם אמש (שני) שני תיעודים חדשים שנוצרו בבינה מלאכותית ומדמים פגיעה בכור הגרעיני בדימונה.

X2Twitter.com_qgpKLvnq1dd6W81g_320p| צילום: איום חדש של מצרים על הכור הגרעיני
הרשת סוערת בעקבות כך, שכן זהו לא האיום הראשון שמצרים דואגת לפרסם בחודשים האחרונים. לפני כעשרה ימים, המצרים הפיצו סרטון תעמולה מצרי, שמראה את הכוח הצבאי של של צבא מצרים.
בסרטון שמוקדש לנשיא א-סיסי, נראים אלפי טנקים חדישים, חלקם טנקי אברהמס שמהווים איום על טנקי המרכבה הישראלים. לצידם של מאות קני ארטילריה, אלפי נגמ"שים ורכבים להעברת לוחמים, טילי נ"מ ועוד.
שגריר ישראל בארה"ב מזהיר: מצרים מפרה את הסכם השלום עם ישראל
באוויר מטוסי הקרב מסוג F-16 ו-F15 ומטוסים דומים עורכים יעפי תקיפה ומרדף לצד מסוקי תובלה ומסוקי קרב, כשבסרטון ניתן לראות גם לוחמי קומנדו בפעולה.





תגובות
מכה מונעת על שדרת הטנקים ופגיעה בסכר אסון ואיום בנשק יום הדין ולמחוק את ארץ השונאים הגדולים מה אומר על כך ראש השב"כ אתה לא מתכוון לשאול את ראש הביון של מצריים כמו ששאלת אותו על החמס
מדמיין את הערבים בתור חברים שלו.
מצריים מתחמשת באופן מדאיג, ברור לכל כי צבאה מופנה ברובו לעבר מדינת ישראל. אנחנו באיוולתנו נתנו למצרים רשות להציב בסיני כוחות צבאיים, המצרים בנו גשרים מעל התעלה שמתאימים למעבר רק"מ, אנגרים למטוסי קרב ועוד.. ואנחנו, כרגיל, ישנים על האף ומתעסקים בחילופי מהלומות בקירבנו. לא צריך ועדת חקירה שתחקור את העבר.. צריך להקים אותה כבר היום שתחקור את העתיד...
גשרים אפשר להפיל בשנייה ואז כל הכוחות שלהם תקועים בסיני, בלי יכולת לתגבורת ומטרות נוחות מאוד.
כמה צדק יצחק שמיר! הוא התנגד להחזרת סיני.גם לא דחפנו להם את עזה במגש כסף! בלי עומק אסטרטגי מדינה (כל שכן ישראל המוקפת מאויבים) ראו הרצאות פרופ' דוד פסיג בנושא.