
פעילת המחאה שקמה ברסלר, תקפה אמש (מוצ"ש) את העיתונאי אלמוג בוקר, לאחר שהלה צירף תמונה של המחבלים ששוחרו מבית הכלא בישראל עם חולצות של שב"ס ועליהן ציור של מגן דוד.

אלמוג כתב כי "החולצות שאיתן משתחררים היום המחבלים מהכלא: מגן דוד אדום, והכיתוב: לא נשכח ולא נסלח, יוזמה חשובה של שירות בתי הסוהר. האיור היה בצבע כחול ועל כך כתבה שקמה: "אז הוא גם עיוור צבעים?"
בתגובה, תקפו אותה על כך הגולשים וכתבו לה: "אין צורך להיפגע כשמלכלכים על רוצחים", "את עיוורת אויבים", ועוד.

לכל האדיוטים שמגיבים פה ... ראש הממשלה בחקירות , כי אסור לו לקבל מתנות מחברים , ואסור לו לנהל שיחות שוחד , גם לא בכאילו , עם בעלי עיתון , וגם אסור לו לתת הטבות רגולטוריות במיליארדי שקלים לבעלי אתר תקשרת ... ואם תשאל אנשים , גם פרשת הצוללות לא ממש הסתיימה למרות שהוא לכאורה "לא ידע" מה עושה דוד שמרון או דוד שרן , וגם בלי להבין לעומק , למה היה צריך להעביר לחמאס מזוודות של מזומנים , מושחתיהו גם "לא ידע" שכל יועצי התקשרת שלו הם סוכנים זרים שמקבלים כסף עבור שרותי יחצנות לקטאר ... כאילו שקטאר שמשתמשת בחברות היחצנות המובילות באירופה וארה"ב , צריכה את שלשת עלובי הנפש , אבל תאבי הבצע איינהורן , אוריך ופלדשטיין ... שבמקרה הם שלשת היועצים של ראש ממשלת ישראל ... רק אותם היא צריכה ... אבל מה לעשות , את הטפשים זה לא מעניין ... עדיף לשנוא מישהו במיוחד אם הוא חכם , יפה , אשכנזי ואומר להם את האמת ...