לאחר הדיווחים בעולם על תכנון ישראלי להשמיד את מתקני הגרעין באיראן במהלך השנה הקרובה, נשיא איראן מסעוד פזשכיאן מזהיר, כי גם אם המתקנים יושמדו הפעם, ישראל לא תוכל לעצור אותם מלהקים מתקני גרעין חדשים.
הנשיא האיראני, מסעוד פזשכיאן, מגיב לפרסומים הבינלאומיים שמדווחים כי ישראל מתכננת תקיפה כוללת על מתקני הגרעין בשנה הקרובה, ומנסה לשדר רגיעה. הנשיא האיראני התייחס לדיווחים וקבע: "ישות האויב יכולה לתקוף את מתקני הגרעין, אך היא איננה יכולה למנוע מאיתנו לבנות חדשים במקומם".

האמירה המשונה של נשיא איראן מגיעה לאחר שבמהלך הלילה חשף הוול סטריט ג'ורנל האמריקאי מסמכים אמריקאיים המעריכים כי ישראל מתכוונת לתקוף את מתקני הגרעין במהלך השנה הקרובה. בשונה מהקולות המאיימים שפיזרו האיראניים לפני מספר חודשים ברחבי המזרח התיכון, נראה שבמקרה זה טהראן השלימה במידה מסוימת עם התרחיש של תקיפה ישראלית והשמדת מתקני הגרעין, ופועלת לצמצם את הפגיעה התדמיתית שתקיפה כזו תגרום.





תגובות
כן.. כמו תמיד... ואז נשמיד אותם... ואת אלה שמרגישים בטוח.. וגוזרים את דינם כי כמו איזה גאון שהתהלך בעולם כמעט חופשי.. הוא היה בטוח שזו חולשה זה היה אמצעי.. שלא נעז לפגוע בו כי אנחנו לא נחצה את הקו הזה אחרת... אחרת כלום.. המשכנו לרמוס אותם.. נסיים גם איתכם והחמאס שלכם גמור שבת ב 12 או עוד חודש ... היה.. נגמר.. אז תביט סביבך.. אתה חושב שהיינו מוכנים להפוך עליכם את העולם בתחום 3 חודשים?. תפנים... אנחנו כבר בקרביים שלכם.. חוץ מזה... כשאני חושב על זה.. זה אמור ליהיות איום???.. כי זה די כותרת של.. " אין מה לעשות.. ישראל תחסל את הגרעין " אז תבנו אותם מחדש.. וואוווו... ספוקי.
למי אתה כותב ? רק אני ואתה פה אחי !
או שהוא טיפש מוחלט, או שהוא שליח של ישראל או ארה"ב. דה-פקטו הוא אישר בדבריו את הדרך לחיסול אתרי הגרעין. אל - אל - ישראל! קדימה לתת בראש!
יא אהבל , כשישראל תשמיד את מתקני הגרעין אתה בוודאי לא תהיה בין החיים ובנוסף כבר לא תוכלו להקים גרעין חדש יודע למה ??? .....