בשורות טובות מאתר החרמון. שלג כבד יורד באתר בשעה האחרונה לאחר שהחל לסירוגין משעות הבוקר. השלג צפוי להמשיך במהלך הלילה ומחר. הטמפ' כעת במפלס התחתון 1°- . גובה השלג במפלס התחתון כ 20 סמ' ובעליון מעל 50 סמ'.

WhatsApp Video 2025-02-12 at 15.21.13 (1)| צילום: (צילום: אתר החרמון)

WhatsApp Video 2025-02-12 at 15.21.13 (2)| צילום: (צילום: אתר החרמון)
רפאל נוה מנכ"ל האתר ומיקי ענבר סמנכלית השיווק, שמחים מאוד נוכח השלג ומצפים לאישור רשמי לפתיחת האתר. "ידוע כבר שהשנה לצערנו ומפאת נזקי מלחמה האתר יפתח רק למבקרים ולא לגלישת סקי. אחרי שתי עונות ותקופה מורכבת מאוד זו בהחלט סיבה מעודדת". ציין רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.

WhatsApp Video 2025-02-12 at 15.21.14| צילום: (צילום: אתר החרמון)





תגובות