ביום חמישי הקרוב ישודר בחדשות 12, מסע מיוחד שערכו צמד העיתונאים דני קושמרו ויאיר שרקי בין הקהילות החרדיות בארה"ב.
הפרק עוקב אחרי הפולחן הדתי אותו מקיימים החרדים בארה"ב באין מפריע, תחת השלטון האמריקאי שמכונה בשטייטל "מלכות של חסד", ומנסה להבין מה יכולה וצריכה ישראל ללמוד מהמודל האמריקאי.
צפו בהצצה
תגובות
איזה חבדניקים חמודים. ככה סתם מקרבים יהודים לייעוד שלהם. פשוט אנשים אלופים באהבה האמיתית שיש להם ובפשטות. טוב שיש חב"ד בעולם (רק במזרח הכרתי אותם וכל כך התרשמתי)