חדשות

משפחתם של האחים החטופים: "יש אות חיים מהם"

משפחתם של האחים החטופים, גלי וזיו ברמן, שנחטפו מכפר עזה, הודיעה הבוקר כי הם קיבלו מהם אות חיים: "יודעים בידיים של מי הם וכמה סכנה נשקפת לחייהם"

משפחתם של האחים החטופים: "יש אות חיים מהם"
צילום: (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחתם של האחים החטופים, גלי וזיו ברמן, שנחטפו מכפר עזה, הודיעה הבוקר כי הם קיבלו מהם אות חיים.

בהודעה ששלחו לחברי הקיבוץ, הם כתבו: "יש אות חיים מהתאומים. מסדירים נשימה מצד אחד, אבל יודעים בידיים של מי הם וכמה סכנה נשקפת לחייהם".

העדויות ואות החיים שהגיעו למשפחה הגיעו דרך שבויים ששוחררו בפעימות האחרונות. על פי העדויות, השניים בחיים והוחזקו ככל הנראה בנפרד.

גלי וזיו ברמן, בני 27 מכפר עזה, נחטפו משכונת "הדור הצעיר" בקיבוץ.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות