קניה ווסט, הראפר האמריקאי הידוע, נחסם מרשת X – זאת אחרי שהתבטא ברשת החברתית בצורה בוטה במיוחד, ובין היתר הכריז: "אני נאצי, אני אוהב את היטלר".
עוד באותו נושא
"אני אוהב את היטלר": ההתמוטטות ברשת של קניה ווסטענבר מלכא

בעקבות האמירות האנטישמיות העלה השחקן דיוויד שווימר, כוכב הסדרה "חברים", פוסט נגד ווסט. בפוסט שלו הוא קרא לאילון מאסק, הבעלים של רשת X, "להפסיק לתת מגאפון" לאמירותיו של ווסט. יכול להיות שהמהלך אכן צלח, כי מאתמול החשבון של ווסט נחסם ברשתות החברתיות.
ענבר מלכא

יכול להיות שהראפר מחק בעצמו את החשבון שלו, אבל מה שבטוח – בינתיים יש לנו שקט מהראפר המעורער.





תגובות