תשושים וחיוורים

חזרו הביתה: אור לוי, אליהו שרעבי ואוהד בן עמי שוחררו מהשבי

אחרי 490 יום, אור לוי, אליהו שרעבי, ואוהד בן עמי שוחררו משבי החמאס בעזה וחזרו לישראל. סערה נרחבת נרשמה בעת שחרורם, כשהשלושה נראו חיוורים ורזים

חזרו הביתה: אור לוי, אליהו שרעבי ואוהד בן עמי שוחררו מהשבי
צילום: (צילום: עבד ראהים חטיב\פלאש 90)

אחרי 490 יום: הפעימה החמישית של עסקת החטופים יצאה לדרך הבוקר (שבת), כאשר אור לוי, אליהו שרעבי, ואוהד בן עמי שוחררו משבי החמאס בעזה. סערה נרחבת נרשמה בעקבות טקס השחרור שלהם, כאשר החטופים ששוחררו נראו כשהם חיוורים ורזים.

אליהו שרעבי נחטף מביתו בבארי ב-7 באוקטובר, כשאשתו ליאן ושתי בנותיהם יהל ונויה נרצחו על ידי מחבלי חמאס. אחיו של אלי, יוסי, נחטף גם כן לעזה ונרצח בשבי.

אלי שרעבי
אלי שרעבי| צילום: (צילום: רועי אברהם\לע"מ)

אור לוי נחטף ממסיבת הנובה, כשאשתו עינב נרצחה ב"מיגונית המוות" שבו הסתתרה. בנו אלמוג בן ה-3 נשאר ללא הוריו מאז ה-7 באוקטובר, כשבני משפחותיהם טיפלו בו עד היום.

אור לוי
אור לוי| צילום: (צילום: רועי אברהם\לע"מ)

אוהד בן עמי נחטף מביתו בקיבוץ בארי יחד עם אשתו רז, ששוחררה בעסקת החטופים הראשונה בנובמבר 2023. תמונה שלו מובל יחף על ידי מחבלי חמאס הופצה ברשתות החברתיות והפכה לסמל של אירועי ה-7 באוקטובר.

אוהד בן עמי
אוהד בן עמי| צילום: (צילום: דובר צה"ל)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

9 תגובות
8
ליאת
08.02.25

סמוטריץ והמתנחלים מנעו הכנסת מזון לרצועה, אז מה בדיוק ציפיתם? שירד מן מהשמים לחטופים?

הצטרפו אלינו