התשדיר שלא תשמעו בקול ישראל ובגלי צה"ל - סרוגים

התשדיר שלא תשמעו בקול ישראל ובגלי צה"ל

ארגון "יד לאחים" הקליט תשדיר אזהרה מפני פעילות מיסיונרית בפסטיבלים ואירועים במהלך החגים. למרות שהיה מוכן לשלם בעבור שידורו סירבו בקול ישראל ובגלי צה"ל לשדר את הפרסומת מפני שהיא פוגעת ברגשותיהם הדתיים של חלק מהאוכלוסייה. האזינו לתשדיר.

author-image
התשדיר שלא תשמעו בקול ישראל ובגלי צה"ל

אנשי המיסיון לא נחים וממשיכים בפעילותם בקרב צעירים ובני נוער במהלך אירועי חג ופסטיבלים המתקיימים לרוב ברחבי הארץ. במסגרת אירועים אלו, בהם יוצא הנוער לבילוי הרחק ממקום מגוריו מצליחים המיסיונרים לדבר ולהשפיע בצורה אינטנסיבית.

לקראת חגי תשרי, הקליטו ב"יד לאחים" תשדירי אזהרה במטרה להשמיעם – תמורת תשלום מלא – בתחנות הרדיו של קול ישראל וגלי צה"ל. אלא ששתי התחנות לא הסכימו לשדר את התשדיר.

הנהלת קול ישראל העבירה תשובתה בע"פ כי היא לא תפרסם את תשדירי האזהרה של הארגון, ואילו קרן גונן – סגנית מנהל כלכלי ושיווקי של גלי צה"ל הודיעה במכתב כי "איננו יכולים לשדר תשדיר זה שפוגע ברגשותיהם הדתיים של חלק זה או אחר באוכלוסיה".

 עו"ד יורם שפטל, מהצוות המשפטי של יד לאחים, מיהר להגיש קובלנה נוקבת וחסרת פשרות בנושא להנהלות קול ישראל וגלי צה"ל, על מה שהוא מכנה "נימוקים מופרכים וחסרי יסוד"..

 במכתבו קובע עו"ד שפטל בוודאות כי "תשדיר שרות המתריע בפני יהודים על פעילות מיסיונרית-אנטישמית בקרבם, אינו פוגע ברגשות הדתיים של שום חלק באוכלוסיה הישראלית ועל כן מחובתן של תחנות הרדיו להשמיע את התשדיר המוזכר."

שפטל מוסיף ומדגיש "מדינת ישראל הינה להזכירכם מדינה יהודית. אין תשדיר ראוי יותר לתחנת רדיו במדינה יהודית, מאשר התראה כלפי יהודים מפני פעילות מיסיונרית אנטישמית בקרבם".

"תחנת רדיו במדינת ישראל היהודית, לא בלבד שאינה יכולה למנוע, אלא אף חייבת ליזום שידור של תשדיר כגון דא." סיכם שפטל.

 האזינו לתשדיר, שלא תשמעו ברדיו:

[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2010/11/MISION.mp3[/podcast]

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא פגע
דתי | 18-11-2010 18:36
מצטער, זה לא פגע בי
2
זה נשמע כל כך מכוער ומעצבן
לא פלא | 21-11-2010 1:36
זוועה של אולפן הקלטות. כל הפרסומות החרדיות נשמעות ככה - אבל במחילה שישפרו את האיכות לפני שמעלים זבל כזה לתשקורת הכללית..