יאיר לפיד, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, התראיין היום בכאן רשת ב' ושם אמר: "חייבים ללכת לעסקה סעודית ולקבוע אלטרנטיבה בעזה שתחליף את חמאס – נתניהו לא יודע לעשות את זה. הממשלה מסתירה שהכניסה את הרשות הפלסטינית למעבר רפיח ועובדת איתה צמוד".
עוד התייחס לפיד לשחרור המחבלים הכבדים במסגרת עסקת החטופים: "ודאי שיש מחיר נורא לעסקה. גם אנשים שנגדה שמחים שחוזרים חטופים, וגם אנשים שבעד העסקה מזועזעים לראות את המחבלים האלה משוחררים, והיו מעדיפים לראות אותם מתים".
עוד באותו נושא
החטוף שיחזר: ניהלתי משא ומתן עם המחבליםחדשות סרוגים

ראש הנחש של ישראל הוא החלול, אין לך שום מילה טובה ומעולם לא אמרת, סומכים על ראש הממשלה שלנו הוא הרבה יותר טוב ממך ומאלף כמוך