יום אחרי השחרור

משפחת מוזס מברכת: "זכינו לנס, אין מאושרים מאיתנו בעולם"

יום אחרי שחרורו של גדי מוזס משבי החמאס, בני המשפחה בירכו על שובו וקראו לפעול לשחרור החטופים הנותרים: "אין מאושרים מאיתנו בעולם. האור חזר לחיינו בזכות עסקה מצילת חיים"

משפחת מוזס מברכת: "זכינו לנס, אין מאושרים מאיתנו בעולם"
צילום: (באדיבות המשפחה)

יום אחרי שחרורו של גדי מוזס משבי החמאס, בני משפחתו הגיבו היום (שישי) לחזרתו ובירכו על שחרור החטופים. בדבריהם קראו להמשיך לפעול למען שחרורם של כל החטופים שעדיין נותרו בשבי החמאס בעזה.

"אין מאושרים מאיתנו בעולם. האור חזר לחיינו בזכות עסקה מצילת חיים" אמרו בני משפחת מוזס. "זכינו לנס וקיבלנו את אבא וסבא גדי שלנו בריא ושלם אחרי שנה וארבעה חודשים של מאבק בלתי מתפשר מלווה בפחד, אימה, ייאוש, דאגה וחוסר באוויר".

גדי מוזס
גדי מוזס| צילום: (צילום: דובר צה"ל)

"עכשיו הכל מתמלא מחדש, ואנחנו מקבלים כוחות מאבא גדי שלנו האדיר והנדיר הזה" הוסיפו. "ממשיכים במאבק הארוך והחשוב הזה, כי לכל משפחות החטופים ולעם ישראל מגיע להגיע לרגע הזה. מי לשיקום ומי לקבורה. צריכים אתכם איתנו השבת החטוף האחרון, זה הניצחון האמיתי!".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
3
אליקו
31.01.25

עסקת מצילת חיים לא הייתי אומר. עסקה שכרוכה בה הרבה יותר סכנה למדינה וליושביה מאשר היא מקבלת. אנשים ישלמו בחייהם עקב העסקה. משפחות שלמות יאבדו את יקיריהם באופן ודאי. זכותיכם לשמוח, אבל עליכם להבין שאזרחי ישראל ישלמו על כך

הצטרפו אלינו