מספר שעות לאחר הפרסום על הכללתו של החטוף גדי מוזס ברשימת המשוחררים בפעימה השלישית, במשפחתו לא הסתירו את ההתרגשות.
בהודעה שהוציאה משפחת מוזס נכתב: "קיבלנו בהתרגשות רבה את הבשורה הנהדרת על שובו של גדי האהוב אלינו מחר. עד לשובו של גדי פיזית לידינו, נבקש להימנע מריאיונות לתקשורת, אנו מודים לעם ישראל על החיבוק והתמיכה ומבטיחים לחלוק את תחושותינו לאחר שנתחבק עם גדי שלנו".
מוקדם יותר פורסם כי לצד גדי מוזס, ישוחררו מחר ארבל יהוד ואגם ברגר. בנוסף אליהם חמאס ישחרר חמישה אזרחים תאילנדים שנחטפו בשבעה באוקטובר. במנהלת החטופים, השבים והנעדרים במשרד ראש הממשלה ציינו כי הפעימה הבאה, בה אמורים להשתחרר 3 חטופים נוספים (גברים בחיים), תתקיים בשבת. המשפחות יעודכנו בשמות המשתחררים ביום שישי.

במקביל, בישראל דורשים מחמאס לספק מידע עבור בני משפחת ביבס. על פי הדיווח שפרסם הערב (רביעי) כתב Ynet איתמר אייכנר, ישראל העבירה מסר ברור לחמאס דרך המתווכות שהיא דורשת לספק מידע על מצבם של שירי והילדים. המטרה היא לסגור את המעגל, ולמסור מידע חלוט ורשמי לבני משפחה – זאת לאחר שדובר צה"ל כבר אמר בשבוע שעבר כי קיים "חשש כבד לגורלם".





תגובות
איך משפחות החטופות יוכלו להסתכל בעיניים של משפחות הנרצחים מאותם מחבלים שמשתחררים? בעסקת שליט שחררו 1027 מחבלים ונרצחו מעל 2000 ונחטפו 250 ע"י אותם משוחררים ....
בושה שמצילים חיים במקום למשוך למלחמת נצח. ממשלת ימין שפועלת כסמול!
גדי מוזס בן ה80 שרד שנה ושלושה וחצי חודשים בשבי!!! ויחזור מחר. כולי צמרמורת והתרגשות כאלו מדובר בבן משפחתי. זה מדהים ממש. איך אפשר לא לשמוח על חזרת החטופים? איך אפשר לא להבין שזה המעשה הנכון, המוסרי והיהודי ביותר? כמה החמ״ד זה הזק בלתי הפיך לשכל הישר?