ספיר ליפקין, כתבת לעניני ערבים בחדשות 12 שיתפה סרטון של עזתי נפגש עם משפחתו בצפון הרצועה זאת לאחר שהותר לתושבים לחזור לצפון בעקבות ההסכם עם ישראל על החטופות שישובו בחמישי הקרוב, ארבל יהוד ואגם ברגר.
ליפקין שיתפה את הסרטון והוסיפה: "לאחר יותר משנה של מלחמה: צעיר עזתי שהופרד מאימו, מתאחד עם משפחתו ומחבק אותה בדמעות".

ssstwitter.com_1737971694430
הגולשים פחות התחברו לאיחוד וזעמו: "את עיתונאית של חמאס?", "מה קורה לכם שם בערוץ? כתב שני כבר שמקשקש עם תמונות רחמים על האויב".
גולשים נוספים צירפו את תמונות של חטופים וכתבו: "הופרד מאימו לפני 479 ימים כשנחטף על ידי מחבלי חמאס"
תגובות
חסרי מח, שישאלו את אנשי קיבוץ בארי וניר עז ואת החטופים שחזרו,עד כמה העזתים הרלה "מסכנים". זה פניו של השמאל הפרוגרסיבי הארור